Groenenberglezing door Marieke Ludwig, cardioloog, op 23 september as.
Groenenberglezing door Marieke Ludwig, cardioloog, op 23 september as.
“Vrouwenhart, en nu?”
Het onderwerp “vrouwenhart” krijgt de laatste jaren steeds meer bekendheid. Wat is een “vrouwenhart” en waarom is het belangrijk daar iets over te weten? Welke risicofactoren spelen een rol bij deze aandoening en kunnen mannen ook een “vrouwenhart” hebben?
23 september 2026 van 20.00 – 22.00
7,50 incl. koffie en thee
Marieke Ludwig-Ruitenberg, cardioloog en oprichter van Ludwig Kliniek, neemt u mee in dit onderwerp.
Zij is opgeleid tot cardioloog in het Sint Antonius Ziekenhuis Nieuwegein.
In 2020 startte zij met een eigen kliniek in Bedum, speciaal gericht op vrouwen met hart- en vaatziekten.
Inmiddels bestaat deze kliniek 5 jaar en is er een tweede vestiging in Wijhe.
Na het eerste deel volgt een korte pauze, waarna de lezing wordt vervolgd. Er is daarna ruimschoots gelegenheid voor het stellen van vragen en het voeren van discussie.
Meer info: activiteiten@de-groenenberg.nl